NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2020. március 19.

DE - Online vásárlás előtt a leggyakrabban használt információforrások Németországban, 2020. január

A többi vásárló által adott termékértékelések a leggyakrabban igénybe vett információforrások online vásárlás előtt Németországban 2019. Minden második vásárló nézi meg ezeket a bejegyzéseket (56%). 

Az árak összehasonlítása a második leggyakoribb tájékozódási forma (48%).

A barátok, rokonok véleményének kikérése is gyakran megtörténik (41%).

A médiában megjelent teszteket minden harmadik vevő olvassa el (36%).

A kereskedő honlapjáról minden negyedik vásárló tájékozódik (24%).

Blogokat és fórumokat olvas minden ötödik vevő (19%).

Azonban közösségi médiából csak 14% gyűjt tapasztalatot.


Infografik: Die wichtigsten Ratgeber beim Online-Shopping | Statista Mehr Infografiken finden Sie bei Statista