NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2020. március 6.

EN - A Facebook vezet az aktivitásban Amerikában, 2019. december

A közösségi médiumoknál a használati gyakoriság a felhasználók aktivitásának egyik fontos mérőszáma 2019-ben Amerikában. 

A Facebook ezen a téren jelentősen megelőzi közvetlen versenytársait. A felhasználóinak ugyanis háromnegyede (74%) naponta legalább egyszer felmegy a portálra.

Az Instagramnál a kétharmad (63%) látogatja meg a médiumot naponta. A Snapchatnél is hasonló az arány (61%).

A YouTube-nál csak minden második felhasználója (51%) néz videót napi szinten.

A Twitternél még kevesebb, 42 százalék.

A YouTube-nál magas a heti látogatók aránya (29%) és a Twitternél szintén (29%).

A Twitternél a hetinél ritkább aktivitások is fontos részt képviselnek (29%).





Forrás: Pew Research Center