NETKUTATÁSOK.hu
A fontos magyar és a tanulságos nemzetközi internetkutatások eredményeinek blogja - online vállalkozóknak és online hirdetőknek. Azért, hogy jobban megismerjük és megértsük az internetet és az internetezőket.
"Ne azt számold, hány embert érsz el, azokat érd el, akik számítanak."
[David Ogilvy]
Kérdése, észrevétele, javaslata esetén várjuk levelét a hello[kukac]sarkozymarketing.hu email címen, vagy az oldal alján található Kapcsolatfelvételi űrlapon.

2020. március 4.

EN - Nemek közötti eltérések a közösségi média használatában Amerikában, 2019. december

A közösségi médián a férfiak 6 százaléka - a nők 4 százaléka volt regisztrált tag 2005-ben az első mérések idején Amerikában. 

Azután gyorsan megfordultak az arányok: már több női tagja (22%) volt a közösségi csatornáknak, mint férfi (21%) 2008-ban.

És minden második nő (50%) használt legalább egy közösségi platformot 2010-ben. A férfiak egy évvel később érték el ezt a szintet.

Miközben a nők között a felhasználók aránya növekszik évről évre - a férfiak körében csökken a csatorna vonzása.

Jelenleg a nők több mint háromnegyede (78%) - a férfiak kétharmada (65%) van fent legalább egy közösségi csatornán 2019-ben.





Forrás: Pew Research Center